Un any després
Aquests dies hi tornarà a haver soroll a Barcelona i altres ciutats importants d’Espanya. Els milers de persones que fa un any van fer-se notar al carrer tornaran a reivindicar dignitat i canvis per a una societat tarada, plena de desigualtats i esclava de l’economia, una societat que enfila un perillós camí cap a no se sap on.
Un any després del 15-M de millora cap. Ha canviat el govern com pertoca en temps crítics però l’atur continua creixent sense aturador; s’ha retallat la despesa pública i s’ha ajudat els banquers amb problemes. I no pensem que a les Valls es juga una altra lliga, a l’Andorra mimètica també augmenta l’atur i hi ha les mateixes dificultats per generar riquesa i reduir deute. Fins i tot ja compta amb moviment d’indignats propi, l’AD800, constituït en associació i tímid de moment d’acord amb el to conservador del país.
Un any després la realitat és encara més dura que llavors, quan persones amb criteri i formació van acampar, fartes, en places públiques i van debatre i proposar en llargues assemblees. En queda la revifalla de l’aniversari i aquesta vegada els governants de torn sembla que no seran tan fluixets com els socialistes perquè ja han anunciat estopa per a qui intenti anar més enllà de la manifestació.
N’hi ha que estaran contents per com s’ha anat difuminant tot, satisfets d’encertat un pronòstic que no concedia el més mínim futur a perroflautes, hippies i d’altres. Certament potser tota aquesta colla té poc futur, i quan deixin de ser indignats per convertir-se en autèntics desesperats llavors els mals seran majors. Per a tots.

Doncs si, totalment d’acord.Aqui un any després l’onada taronja també s’ha difuminat del tot, com una fanta sense gas!!! Pitjor no podia haver anat el govern dels millors!
Andorrans us necessitem! Simulador Econòmic-Militar i Polític basat en la Vida real gratuït i per internet, eRepublik! Uneix-te al nostre Partit (Esquerra Independentista i aconseguim la independència de Catalunya al joc! almenys mentre no tinguem la real i si sou prus potser crearan el país Andorrà!!!) Enllaç al joc: http://www.erepublik.com/en/referrer/Naboal