Actualitat El semàfor Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Copiar enllaç Publicat per Verificat per Creat: 15.08.2021 | 06:07 Actualitzat: 15.08.2021 | 06:07 Seleccionador nacional de bàsquetDavid Eudal Els tricolors s’han assegurat ser segons a l’Europeu de petits Estats de bàsquet celebrat a Irlanda. Dir. de màrqueting de GrandvaliraDavid Ledesma El mirador solar de Tristaina està sent l’atracció turística de l’estiu i aplega milers de persones al dia.
Seleccionador nacional de bàsquetDavid Eudal Els tricolors s’han assegurat ser segons a l’Europeu de petits Estats de bàsquet celebrat a Irlanda.
Dir. de màrqueting de GrandvaliraDavid Ledesma El mirador solar de Tristaina està sent l’atracció turística de l’estiu i aplega milers de persones al dia.