El comú de la capital assegura el tercer Jambo Street amb 31.350 euros
Se celebrarà del 17 al 19 de juny, al centre històric, en la mateixa línia que els dos anteriors
Una proposta que enguany el comú va incloure també en el programa de la Capital Iberoamericana de la Cultura. Els adjudicataris, Aymara-Boïc Estratègia en Màrqueting, que engloba l’empresari Toni Colom i el músic Oriol Vilella, impulsors fa dos anys de l’esdeveniment, que va néixer al voltant del Red Music Festival, aquell cartell organitzat per Andorra Turisme que va portar a la plaça del Consell gent com Roger Hodgson (exSupertramp) o Level 42, entre altres bandes mítiques dels anys vuitanta, però que va tenir una existència efímera de només un any. El Jambo, per contra, sembla haver arrelat amb força. Per a l’edició que ja sembla confirmada els organitzadors mantindran la línia de la programació de l’any passat, amb un concert central, protagonitzat previsiblement per una banda de renom en el panorama de la música catalana –l’any passat van ser Gossos–, i un ampli ventall d’actuacions de curta durada (al voltant de vint minuts o mitja hora) que es distribuiran pels carrers del centre històric de la capital. Una fórmula que en les dues edicions precedents va aconseguir acontentar el teixit empresarial de la zona, que busca des de fa temps noves iniciatives per fer reviure l’ambient de l’hostaleria i comercial.