cinema

De Coixet al cinema de factura juvenil

La nova temporada arrenca demà, amb ‘La librería’, i cedeix espai a films d’Ull Nu i Picurt

De Coixet al cinema de factura juvenil

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El món dels llibres, abordat en la novel·la de Penélope Fitzgerald adaptada per Isabel Coixet obre demà, a La librería, la nova temporada del Cineclub de les Valls. Com sempre, al Teatre Comunal d’Andorra la Vella a partir de les 21.30 hores i amb projeccions en versió original subtitulades. Un cartell que en aquesta ocasió cedeix un espai per al cinema jove, el que es va presentar en el marc del Festival Ull-Nu o al Picurt, la mostra de cinema de muntanya dels Pirineus.

Per al mes de gener el Cineclub programa tres pel·lícules més, els tres dimecres següents. El 17 es projectarà la japonesa Sando-me no satsujin (El tercer asesinato en la versió per al mercat espanyol), un thriller que deriva al drama signat per Hirokazu Koreeda. L’argument se centra en un advocat, Shigemori, encarregat de defensar l’autor confés d’un doble assassinat. El lletrat, però, a partir dels testimonis, dubta de la culpabilitat del seu client.

El 24 es projectarà Un profil pour deux, d’Stéphane Robelin, amb una trama que la crítica ha definit com una revisió moderna de Cyrano de Bergerac, però amb ordinadors i xarxes socials barrejant-se en el relat. I tancarà la programació del mes Plastic China, de Jiu-Liang Wang, documental xinès que es va passar ja en el marc del Picurt.

Per al mes de febrer hi ha programades projeccions els dies 7 i 21. La primera, l’argentina El último traje, de Pablo Solarz i amb un elenc on figuren Miguel Ángel Solá, Ángela Molina, Martín Piroyansky i Natalia Verbeke. La trama gira al voltant d’Abraham, un vell jueu que inicia la recerca d’un home que li va salvar la vida al camp de concentració. El mes acabarà amb l’hongaresa En cuerpo y alma, d’Ildikó Enyedi.

El març arrencarà amb Pieles, d’Eduardo Casanova, en una projecció que coincidirà amb el Festival Ull Nu i que per això es farà al Centre de Congressos. Després, la xilena Una mujer fantástica, de Sebastián Lelio, i l’egípcia Clash, de Mohamed Diab.

tracking