Televisió

Nou rècord a Netflix

‘No mires arriba’, la pel·lícula d’Adam McKay amb Leonardo DiCaprio i Jennifer Lawrence, suma 263 milions d’hores vistes en només dues setmanes.

Un fotograma de 'No mires arriba', d'Adam McKay.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

No mires arriba, la pel·lícula de Netflix dirigida per Adam McKay i que compta amb un espectacular repartiment (Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence, Meryl Streep o Timothée Chalamet, entre altres), ha batut un nou rècord en la plataforma. La comèdia d’aquest Nadal s’ha transmès més de 152 milions d’hores a Neftlix durant la seva segona setmana d’estrena. Es tracta del major nombre d’hores setmanals de la història del servei d’streaming, segons Film Updates.

Don’t Look Up es va estrenar el 24 de desembre i durant aquestes dues primeres setmanes ha recopilat més de 263,2 milions d’hores reproduïdes, convertint-se en la tercera pel·lícula de parla anglesa més vista de Netflix. Per davant hi ha A ciegas, amb 282,2 milions d’hores reproduïdes -això sí, durant els primers 28 dies-, i Alerta roja, que es manté en el primer lloc amb 364,2 milions de reproduccions, també en el primer mes de la seva estrena. No mires arriba supera títols com Extraction (231,34 milions d’hores vistes) i El irlandés (214,57 milions d’hores).

La notícia sobre el rècord de visualitzacions del film ha arribat a orelles de McKay, qui ha assegurat a Twitter que està “sorprès” davant l’acollida del seu darrer treball. La pel·lícula, que tracta sobre un grup de científics que intenten evitar que un gegantesc cometa impacti contra la Terra i acabi amb la humanitat, ha donat molt a parlar per la seva semblança sobre com es gestionaria una catàstrofe similar en la vida real, el seu gran elenc que inclou, fins i tot, la cantant (i també actriu) Ariana Grande, i per la divisió d’opinions entre els crítics i espectadors.

El film va aconseguir posicionar-se al top 10 dels 94 països en els quals la plataforma està disponible a tan sols quatre dies després de la seva estrena. En aquest període va sumar 111 milions d’hores de visualització.

tracking