Televisió
Holmes fitxa per HBO
Warnermedia ha començat a treballar en dues sèries basades en la seva franquícia d’èxit sobre el detectiu protagonitzada per Robert Downey Jr.
WarnerMedia continua amb la seva estratègia d’utilitzar la plataforma HBO Max per expandir l’univers de les seves franquícies cinematogràfiques. La companyia ja té en marxa diversos spin-offs dels universos d’It i de The Batman, i ara li toca també el torn a la saga de Sherlock Holmes.
Segons Variety, HBO Max estaria treballant en almenys dues sèries ambientades en el món de pel·lícules estrenades el 2009 i el 2011, totes dues protagonitzades Robert Downey Jr. en el paper de l’icònic detectiu creat per Conan Doyle. Ara com ara no es coneixen gaires detalls d’aquests projectes atès que, pel que sembla, es troben en una fase molt inicial. No obstant això, es comenta que l’estudi tindria la intenció que cadascuna de les sèries se centri en un nou personatge que seria presentat a Sherlock Holmes 3, un projecte ajornat per la pandèmia i l’estrena del qual ara es preveu per al 2023.
Es desconeix si Downey Jr. apareixerà en aquestes produccions, però el que sí que se sap és que jugarà un paper important com a productor executiu al costat de la seva dona, Susan Downey, d’Amanda Burrell (Perry Mason) i Lionel Wigram, productor de les dues cintes que ara com ara conformen la franquícia.
Sherlock Holmes ha demostrat ser una de les marques de major èxit de Warner Bros. El primer film va recaptar més de 524 milions de dòlars, i el segon, 543. No és d’estranyar que ara es vulgui
expandir aquesta sèrie.
UNA SÈRIE DOCUMENTAL SEGUIRÀ EL TOUR 2022
Netflix i ASO han anunciat la seva aliança per a la creació d’una sèrie documental sobre el Tour de França 2022, amb la participació de France Télévisions. Produïda per Quadbox, la sèrie seguirà el viatge de vuit equips que participen en la cursa ciclista més important del món. Formada per vuit episodis de 45 minuts, la producció seguirà de prop tots els actors del Tour de França, des de ciclistes fins a directors d’equip, per tal de captar els múltiples desafiaments d’una prova que s’ha convertit en un veritable símbol internacional, retransmesa en 190 territoris. Mostrarà la feina entre bastidors dels equips més emblemàtics, des de la preparació fins a la línia de meta: AG2R Citroën Team, Alpecin-Fenix, BORA-hansgrohe, EF Education-EasyPost, Groupama-FDJ Cycling Team, Ineos Grenadiers, Team Jumbo-Visma i Team Quick-Step Alpha Vinyl. El rodatge ja ha començat i s’estendrà fins al juliol.