Televisió
Contraatac dels Lakers
Hulu explicarà “la veritable història” de l’equip a la docusèrie ‘Legacy’, per replicar HBO i el seu ‘Tiempo de victoria’. La nova producció es podrà veure a Disney+.
El retrat que es mostra a la sèrie Tiempo de victoria (HBO) de Los Angeles Lakers de l’època del Showtime no ha agradat gens a les seves estrelles. Magic Johnson va assegurar que no tenia intenció de veure la recreació dels anys de glòria de l’equip californià, mentre altres com Kareem Abdul-Jabbar van afirmar que la ficció no representava la realitat i que reduïa a caricatures els personatges reals.
Mentre la ficció produïda per Adam McKay té assegurada ja la segona temporada, els llegendaris Lakers reals tenen l’oportunitat de rescabalar-se amb una docusèrie autoritzada, a punt per ser estrenada a Hulu, plataforma de Disney als EUA. És previsible, doncs, que a Europa es pugui veure a Disney+. El seu títol no deixa lloc a dubtes: Legacy: The True Story of the LA Lakers. És a dir: “la veritable història” del mític club de bàsquet de l’NBA.
La sèrie té com a productora executiva Jeanie Buss, actual propietària de la franquícia i filla de Jerry Buss, l’impulsor de l’era gloriosa dels Lakers. Això ja dona pistes que estem davant una narració autoritzada previsiblement a la contra del que Tiempo de victoria va relatar la primera temporada. Cal deixar clar que la preproducció d’aquesta docusèrie és anterior a l’estrena del drama encapçalat per John C. Reilly i Jason Clarke, però també és cert que el seu llançament arriba en el moment idoni.
ÈXIT D'AUDIÈNCIA D''INTIMIDAD'
Intimidad va ser la sèrie de parla no anglesa més vista de Netflix durant la setmana passada. La ficció espanyola protagonitzada per Itziar Ituño, Patricia López Arnáiz i Emma Suárez es va alçar amb la primera posició després d’acumular un total de 30,2 milions de reproduccions entre el 13 i e 19 de juny, tal com assenyala Top 10 Netflix, la web oficial que utilitza la plataforma per actualitzar setmanalment els continguts més vistos. La ficció va arribar al catàleg de Netflix divendres 10 de juny, i entre el dia de la seva estrena i diumenge 12 va sumar 15,9 milions de reproduccions, col·locant-se quarta en el rànquing de les sèries de parla no anglesa més vistes. En la seva primera setmana completa, la ficció produïda per Txintxua Films va duplicar el seu visionat fins als més de 30 milions esmentats. Una xifra amb la qual va duplicar la segona de la llista, la sud-coreana Nuestro horizonte azul.