Televisió
Líder d'audiència
‘La que se avecina’ ha estrenat la tretzena temporada a Amazon Prime Video i ha tornat a ser un èxit, confirmant-se com una de les sèries més vistes.
El novembre ha destacat per l’estrena de diferents sèries de televisió i és que la tretzena temporada de La que se avecina ha tornat a ser un èxit, confirmant-se com una de les sèries més vistes i, tot i ser una de les ficcions més llargues del país veí del sud, aquesta ha continuat atraient els subscriptors d’Amazon Prime Video. En aquest sentit, la ficció de Contubernio Films s’ha col·locat a la quarta posició de les sèries més vistes amb una mitjana de 4.211.000 espectadors únics, que es tradueix en un 23,3% de quota de visionat sobre la plataforma. De fet, ha estat molt a prop de superar Élite, de Netflix, que ha aconseguit un 22,7% de quota i 4.218.000 visites, una diferència de 7.000 usuaris amb La que se avecina.
Si es continua analitzant la resta de ficcions amb presència al rànquing, La que se avecina també ha aconseguit un nombre major d’usuaris que l’èxit internacional Dahmer-Monstruo: la història de Jeffrey Dahmer, de Netflix, que ha obtingut un total de 3.737.000 televidents. A banda, el documental no apareix entre els continguts amb millor quota del mes de novembre. Tot i això, el producte ocupa la tercera posició amb més èxit del catàleg de la plataforma amb un total de 856.220.000 hores vistes durant els primers vint-i-vuit dies. El que segueix igual, deixant de banda l’èxit de la ficció espanyola, és el lideratge pel que fa als espectadors d’El Senyor dels Anells: Els Anells de Poder, amb 4.741.000 usuaris, d’Amazon Prime Video, seguit de The Crown, amb 4.677.000, a Netflix. I tenint en compte els termes de quota de visionat sobre la seva plataforma, el triomf es queda a les mans de La Casa del Drac, amb un 33,4%, d’HBO Max. En aquesta línia, la consolidació de les plataformes de streaming com a via de consum preferent d’entreteniment aporta el difícil repte de mesurar l’èxit dels seus productes entre totes elles.