televisió
Regnat televisiu
‘La reina Carlota’ domina amb mà de ferro a Netflix, però no derroca ‘Los Bridgerton’. La sèrie ha sumat més de 148 milions d’hores en els quatre primers dies.
Los Bridgerton ha tornat en forma de spin-off amb La reina Carlota, una preqüela que ha entusiasmat els subscriptors de Netflix durant el debut en el catàleg. La connexió amb la franquícia inspirada en les obres de Julia Quinn ha impulsat clarament aquesta minisèrie, que en els quatre primers dies a la plataforma ha assolit les 148,28 milions d’hores vistes. D’aquesta manera, es consolida com el contingut més popular de la setmana compresa entre l’1 i el 7 de maig, independentment del format o l’idioma, ja que domina el rànquing global.
La bona acollida també queda reflectida en les llistes regionals, ja que La reina Carlota s’ha colat en el Top 10 de 91 països, sent el més vist a la majoria. No obstant això, el que no aconsegueix és equiparar-se a la seva germana gran, Los Bridgerton, ja que es queda per sota dels 193,02 milions d’hores sumades per la segona temporada. En contra de la preqüela jugava el seu total d’episodis, sis, que és menor als vuit de la sèrie matriu. En canvi, tenia al seu favor el fet d’estrenar-se en dijous i no en divendres, la qual cosa li atorgava una jornada d’avantatge.
Malgrat tot, La reina Carlota ha demostrat el poder que té la saga entre l’audiència i, pel camí, ha aconseguit ser la quarta millor estrena d’una sèrie de parla anglesa de Netflix enguany, tan sols superada per la segona temporada de Ginny y Georgia (180,47 milions), el debut d’El agente nocturno (168,71 milions) i el tercer lliurament d’Outer Banks (154,97 milions). D’aquestes tres, tan sols El agente nocturno s’ha obert pas en el top històric de la plataforma, la xifra de tall del qual són els 511,92 milions d’hores assolides per ¿Quién es Anna?, també produïda per Shonda Rhimes. En l’apartat de sèries de parla anglesa, la perseguidora més pròxima és Sweet Tooth (T2) amb 60,47 milions d’hores en la primera setmana.