Televisió

Netflix remunta

La plataforma aconsegueix sumar 5,9 milions de nous subscriptors el segon trimestre de l’any, tot i les crítiques dels usuaris a la fi dels comptes compartits.

Netflix ha vist crèixer la xifra d'abonats en els darrers mesos.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Després dels dubtes inicials, sembla que l’estratègia de Netflix per posar fi als comptes compartits no era tan desgavellada. La mesura que va implementar la plataforma va sacsejar el mercat de l’streaming, ja que fins en aquell moment, compartir subscripció amb amics o familiars era el més habitual del món. No obstant això, la crisi que va tocar de ple Netflix l’any passat va fer que la companyia es replantegés les seves metodologies, i això va desembocar en una marea de crítiques i cancel·lacions per part de clients. Amb el temps, però, la cosa ha remuntat i la situació del gegant de l’streaming és més que estable. Segons informen des de Collider, mitjançant unes dades recollides per Antenna, Netflix va sumar 5,9 milions de nous subscriptors en el segon trimestre de 2023.

La clau de tot plegat sembla haver estat el pla amb anuncis, que s’ofereix a un preu mensual reduït i permet que es puguin gaudir tots els continguts disponibles en la plataforma, encara que amb algunes limitacions en termes de qualitat d’imatge o dispositius simultanis. A la xifra de 5,9 milions de nous subscriptors caldria sumar-hi uns altres 2,9 milions que s’han aconseguit el mes de juliol, encara que aquí ja entrem en el tercer trimestre. El pla amb anuncis, no obstant això, ve amb parany, perquè en països com els Estats Units i el Canadà s’ha convertit en la millor opció, parlant en termes econòmics, després que s’eliminés el pla bàsic. És a dir, que l’objectiu de Netflix és que els usuaris hagin d’empassar-se algun anunci tant sí com no o paguin bastant més que 5,99 euros mensuals.

Veient aquests resultats, és més que probable que el pla amb anuncis acabi sent l’única opció a preu reduït que es mantingui a Netflix en altres països. Encara amb més motiu, arran dels resultats que està obtenint la companyia, malgrat haver estat criticada per milers d’espectadors.

tracking