Televisió

Disney+ contraataca

La plataforma llança una oferta de subscripció per 1,99 euros mensuals durant tres mesos. L’estratègia busca frenar la sagnia d’abonats patida l’últim trimestre.

Disney+ rebaixa preus per mirar de revertir la delicada situació per la qual passa.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La plataforma Disney+ acaba de llançar una oferta de subscripció a 1,99 euros mensuals (enfront dels 8,99 euros actuals) durant tres mesos, dirigida a nous i antics clients del seu servei de streaming, que en l’últim trimestre ha patit una davallada de més d’un 7% d’abonats a tot el món.

Segons fonts del gegant de l’entreteniment citades per l’agència Efe, les persones interessades poden apuntar-se a aquesta promoció fins al 20 de setembre, “just a temps per a les noves estrenes de Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i més”, destaquen. Entre les estrenes més recents i les properes s’inclouen l’última sèrie de Star Wars, Ahsoka; la pel·lícula La Sirenita; totes les temporades de The Simpsons, l’última pel·lícula de Pixar, Elemental; la nova temporada de The Bear o la tercera entrega de Solo asesinatos en el edificio.

Aquest moviment es produeix en un moment de reestructuració del grup amb seu a Burbank (Califòrnia), que va perdre més d’un 7% de subscriptors en l’últim trimestre, quedant-se en 146,1 milions. El grup va guanyar un 30% menys en els nou primers mesos del seu exercici fiscal, segons es va donar a conèixer el mes passat. “Els nostres resultats d’aquest trimestre reflecteixen el que hem aconseguit amb la transformació sense precedents que estem duent a terme a Disney per reestructurar la compa­nyia, millorar l’efectivitat i retornar la creativitat al centre del nostre negoci”, va explicar el màxim executiu, Bob Iger.

L’abril passat, The Walt Disney Company va confirmar que continua amb el seu pla d’acomiadaments esglaonats de fins a 7.000 empleats a tot el món, prop del 3% de la plantilla, com a part d’un pla de reducció de 5.500 milions de dòlars (5.095 milions d’euros) en costos. Aquesta estratègia va ser anunciada a començament d’any.

tracking