Televisió
Optimisme a 'One Piece'
els responsables de la sèrie vaticinen que la segona temporada es podria estrenar a final del 2024 o inici del 2025. La renovació, però, encara no és oficial.
Netflix encara no ha dictat sentència oficial sobre la renovació de One Piece, però les xifres d’audiència de la primera temporada conviden a ser optimistes. L’adaptació del manga d’Eiichiro Oda va ser vista durant 140,1 milions d’hores en els quatre primers dies a la plataforma, que suposa 18,5 milions de visualitzacions. D’aquesta manera, el live action s’ha convertit en el cinquè millor llançament de parla anglesa del servei de streaming aquest any, tan sols per darrere de La reina Carlota: una historia de los Bridgerton, Outer Banks, El agente nocturno i Ginny y Georgia.
A excepció de la preqüela de Los Bridgerton, que en teoria es tracta d’una minisèrie, els altres tres títols han estat renovats, per la qual cosa seria una sorpresa que One Piece no rebés el mateix tracte. En qualsevol cas, des de Tomorrow Studios, la productora que ha tirat endavant el projecte amb el beneplàcit d’Oda i l’editorial Shueisha, es mostren molt esperançats de continuar explorant aquest univers.
En una entrevista concedida a Variety, el CEO de la productora, Marty Adelstein, ha explicat en quin estat es troba el desenvolupament. “Els guions estan a punt”, ha ressaltat l’executiu. “Sent realistes, tenim l’esperança que trigui un any a estrenar-se, si avancem amb rapidesa, la qual cosa és una possibilitat. Podríem tenir-la enllestida en un termini d’entre un any i 18 mesos”, va afegir la presidenta, Becky Clements. Així doncs, si la vaga d’actors es resol aquest any hi hauria la possibilitat que One Piece tornés a final del 2024 o a començament del 2025.
El fallit precedent de Cowboy Bebop ha servit de lliçó a Tomorrow Studios respecte al model de producció de Netflix, i amb One Piece han aconseguit convèncer la plataforma. Tot i així, la decisió encara s’ha de prendre. “Estan valorant diverses possibilitats”, ha remarcat Adelstein.