Televisió
'Loki' perd pistonada
La segona temporada de la sèrie de Disney+, que va arrencar amb molt bones dades d’audiència, perd espectadors progressivament i agreuja la crisi de Marvel.
Tot i que l’inici de la segona temporada de Loki va ser per emmarcar, debutant amb molta força a Disney+ i postulant-se com un èxit gairebé instantani, les últimes dades recollides indiquen que la sèrie ha experimentat una caiguda d’audiència del 40% respecte al seu tret de sortida. Segons dades oficials de Disney, Loki va arrencar amb 10,9 milions d’espectadors en els primers tres dies. L’única estrena televisiva a Disney+ del 2023 amb més visualitzacions i espectadors va ser la de la tercera temporada de The Mandalorian, que va arribar al març. Ara, com assenyalen des de The Hollywood Reporter, s’afirma que la sèrie està perdent força i s’està quedant per sota d’altres produccions de la casa.
Què està passant amb Loki? L’inici de la sèrie sí que va tenir una bona acollida per part de l’audiència, però a mesura que s’ha anat desenvolupant la història el públic s’ha desenganxat. Marvel està tenint seriosos problemes per mantenir les xifres d’espectadors, i no són pocs els que afirmen estar massa cansats i saturats dels productes de la Casa de les Idees des que va finalitzar Avengers: Endgame i va arrencar una nova fase amb una sèrie de productes experimentals que tampoc van calar.
Els episodis de Loki, en teoria, són importants perquè serveixen de ganxo per a Deadpool 3 i també com a preàmbul d’Avengers: The Kang Dynasty, però tenint en compte que Marvel ja busca substitut per a Jonathan Majors després que hagi estat processat per violència masclista, la trama de la ficció protagonitzada per Tom Hiddelston hauria quedat una mica buida. L’audiència de la temporada 2 de Loki està, ara com ara, per sota de ficcions com Ahsoka o Solo asesinatos en el edificio. Caldrà veure si el desenllaç de l’actual lliurament desperta més interès.