L'hora dels millennials
Reserves en línia
Agustina Díaz ha impulsat una aplicació de bellesa
L’Agustina Díaz és una jove de 22 anys nascuda a l’argentina que va venir a Andorra farà tres anys, país que li va donar una idea per impulsar una aplicació mòbil originària de la seva terra natal en un lloc eminentment turístic i amb molta competència en el món de la bellesa. Díaz comenta que la raó per la qual va venir al Principat és el seu germà, que va arribar farà deu anys, així com la mare, els quals es van adonar que hi ha molts centres estètics de bellesa i spa al país, “però molta gent es troba que no té temps per reservar els tractaments perquè és a la feina, així que vam decidir portar l’app aquí”. Díaz explica que van investigar les diverses possibilitats existents entre plataformes de reserva en línia i van descobrir l’existència de Wonoma, la qual té molta tirada a l’Argentina, Paraguai o Xile.
La jove, amb estudis de màrqueting, community manager i organització d’esdeveniments, va obrir una empresa d’aquest últim àmbit i es va embarcar a portar l’app juntament amb el seu germà, “ell va ser qui es va posar en contacte amb els creadors de la plataforma mòbil i van accedir a la nostra petició de dur a terme alguna adaptació, com l’idioma”. L’aplicació, que de moment és l’única d’aquest tipus que existeix al país, fa escassament un mes que està en marxa i és per aquest motiu que, a hores d’ara, compten amb l’alta de vuit centres, però de mica en mica seran més, “una vegada vegin la facilitat de l’aplicació tothom s’hi adaptarà. Ara estem donant a conèixer-la mitjançant les xarxes socials i els fulletons dels centres inscrits, tot i que tenim idees per promocionar-nos més”, comenta l’argentina, qui apunta que al Principat hi ha uns 200 establiments que poden encaixar.
Quant a projectes a llarg termini, estan treballant per ampliar la tipologia de l’oferta, com centres de fisioteràpia, osteòpates o dentistes. “Tothom necessita demanar hora en aquests llocs, i a vegades costa trobar una estona a la feina per trucar i fer la reserva. Amb l’app ho pots fer amb uns senzills passos”, indica, i puntualitza que simplement cal buscar el centre, seleccionar el servei, el professional i l’hora i, de forma gratuïta, ja es té reservada la cita amb el professional seleccionat. La idea que té és centrar-se a impulsar l’aplicació a Andorra, tenint pensat portar-la als països veïns en un futur pròxim, tot i que té clar que no iniciarà cap altre projecte més.