Televisió
SkyShowtime també
La plataforma se suma a la tendència d’altres serveis i inclourà un pla amb anuncis per 4,99 euros al mes. La modalitat actual passarà a costar 7,99 euros.
Després d’augmentar notablement el ritme d’estrenes, SkyShowtime ha decidit sumar-se a una de les darreres modes de la indústria de streaming. El portal, que emet produccions de Paramount i Universal, ha comunicat que tindrà un nou pla de subscripció amb anuncis més econòmic per als clients. A més, ha anunciat que pujarà de preu la subscripció mensual actual, una tònica cada vegada més habitual en multitud de plataformes de vídeo sota demanda.
D’aquesta manera, SkyShowtime ha confirmat que tindrà una nova modalitat Standard per tal d’augmentar les opcions dels subscriptors i no quedar-se enrere en el competitiu món audiovisual. Fa uns mesos, Disney+ va fer el mateix en el seu servei, confirmant-se la tendència a la qual aviat se sumarà també HBO Max.
El pla amb anuncis estarà disponible a partir del 23 d’abril a Andorra i a altres països europeus, i suposarà un canvi significatiu respecte a l’actual oferta de SkyShowtime. La plataforma deixarà de tenir una única modalitat de subscripció i presentarà dos plans, un amb publicitat i el que s’ha estat oferint fins ara, que passarà a dir-se Standard Plus.
Amb el nou ajustament, SkyShowtime Standard costarà 4,99 euros al mes, mentre que l’Standard Plus passarà a 7,99 euros mensuals. Es tracta d’una pujada de dos euros en el preu oficial, un aspecte que no ha estat ben rebut pels consumidors, que estan veient com les principals plataformes aposten per pal·liar pèrdues i cobrir despeses sobre la base de les modalitats amb anuncis i les pujades generalitzades de preu. SkyShowtime, l’opció més econòmica fins ara, se suma a HBO Max, Netflix, Disney+ i altres portals en una carrera per la sostenibilitat d’un negoci que sembla cada vegada més complicat de rendibilitzar.
“A SkyShowtime sempre hem estat compromesos a oferir un gran entreteniment a un gran preu”, ha explicat recentment Monty Sarhan, conseller delegat del conglomerat audiovisual. “Continuem invertint per portar el millor de Hollywood i també continguts locals atractius als consumidors dels nostres diferents mercats. Estem molt contents de poder portar més opcions i bons preus als clients d’arreu del món”, concloïa l’executiu, justificant així la decisió.