Televisió

Renaixement a Netflix

La sèrie original d’HBO Max ‘Warrior’, basada en una idea de Bruce Lee, ha revifat després d’integrar-se al catàleg de la plataforma, i ja està al ‘top 10’ del serve

Renaixement a Netflix

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Warner Bros. Discovery continua desfent-se d’alguns dels continguts originals d’HBO Max, i Netflix segueix beneficiant-se d’aquesta circumstància. Després d’adquirir A dos metros bajo tierra i Hermanos de sangre, el gegant audiovisual ha afegit al seu catàleg una sèrie que homenatja a Bruce Lee i que té molt bons resultats d’audiència.

Es tracta de Warrior, estrenada el 2019 sota el mantell creatiu de Jonathan Tropper i amb tres temporades, i que va passar, per cert, per una sèrie de greus turbulències durant la creació, ja que Warner va haver de bregar amb acusacions de plagi pel fet que, es deia, la idea original va sortir de la imatgeria del mateix Lee, i la companyia no li’n donava el reconeixement just.

Warrior és una història violenta i fosca amb les arts marcials com a fil conductor: “A la fi del segle XIX, un prodigi de les arts marcials arriba des de la Xina a San Francisco, immers en una sagnant guerra de bandes al barri de Chinatown, revolucionant la ciutat”. El desenvolupament de la sèrie es va posar en marxa el 2015 gràcies a Shannon Lee, la filla del llegendari actor, qui va recollir alguns dels escrits del seu pare reconeixent-li’n almenys part de l’autoria. Es va emetre al canal Cinemax durant dues temporades i, per a la tercera, HBO va entrar en el terreny de joc per evitar-ne la cancel·lació. I ara és Netflix qui se’n beneficia.

Amb un total de 30 episodis disponibles, Warrior està actualment entre les 10 sèries més vistes de la plataforma, i no s’espera que hagi de desaparèixer del rànquing a curt o mitjà termini. Warner va assegurar que la seva nova estratègia era la d’apostar per nous continguts explotant algunes de les seves principals franquícies, com Harry Potter o El Senyor dels Anells, però pot ser que aquesta venda de productes clau del seu catàleg afecti més del que pensava a la seva imatge i afavoreixi clarament la competència.

tracking