Entreteniment
'Entrevías' triomfa
La tercera temporada de la ficció protagonitzada per José Coronado, Nona Sobo i Luis Zahera se situa com la sèrie de parla no anglesa més vista a Netflix.
La tercera temporada de la sèrie Entrevías, creada per David Bermejo i protagonitzada per José Coronado, ha aconseguit el primer lloc a la classificació global setmanal de sèries de parla no anglesa més vistes a Netflix.
Aquesta és la segona setmana d’aquesta producció en el Top 10 de la plataforma, on també es troba aquests dies, en el cinquè lloc, la primera temporada de la mateixa ficció, creada per Bermejo al costat d’Aitor Gabilondo i estrenada originalment, com la resta de lliuraments, en obert a través de Telecinco. En aquest sentit, sembla que aquest èxit ha tornat a impulsar els primers capítols i que molts espectadors s’han decantat per reviure o veure per primer cop la sèrie des del seu inici.
La tercera temporada d’Entrevías ha aconseguit des de la seva estrena al servei de streaming, el 23 de febrer passat, més de quatre milions de visualitzacions i 40 milions d’hores vistes, segons detalla en un comunicat la seva productora, Alea Media.
Amb el barri madrileny de Vallecas com a protagonista, la trama gira entorn del personatge de Tirso Abantos (Coronado), un avi poc tradicional, la vida del qual fa un tomb quan irromp en ella la seva neta adolescent, interpretada per Nona Sobo.
Barrejant drama, acció i alguns cops d’humor, la sèrie aborda temes com la bretxa generacional, els ràpids canvis en la societat actual, la crisi de valors i la convivència entre persones de diferents cultures.
Les temporades 1 i 2 d’Entrevías ja van ser un dels grans èxits de la ficció audiovisual espanyola dels anys 2022 i 2023, tant a Telecinco com a Netflix. Després d’aquest impacte, Mediaset va decidir renovar la sèrie per a dues entregues més. Es preveu que la quarta arribi aquesta mateixa primavera.