TELEVISIÓ

Un thriller de rècord

‘Equipaje de man0’, el film d’acció de Jaume Collet-Serra, supera els 150 milions de visualitzacions a Netflix i ja és el cinquè més vist en la història de la plataforma.

Equipaje de mano

Equipaje de mano

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La pel·lícula Equipaje de mano, del director català Jaume Collet-Serra, ha superat els 150 milions de visualitzacions a Netflix, segons dades publicades per la plataforma. El thriller té l’aeroport de Los Angeles com a escenari i se centra en el xantatge que un passatger fa a un agent de seguretat perquè li deixi pujar una maleta sospitosa a un avió.

En cinc setmanes, el film ja ha sumat 156,5 milions d’espectadors i se situa com la cinquena pel·lícula més vista de la història del servei de streaming. A més, té a l’abast el podi, ja que si registra un milió més de visionats en els pròxims dies, superarà The Adam Project i Bird Box.

Protagonitzat per Taron Egerton, Sofia Carson i Jason Bateman, Equipaje de mano va fer la millor arrencada a Netflix des de, com a mínim, el juny del 2023. Els tres primers dies d’ençà que es va incloure al catàleg de la plataforma, el 13 de desembre, ja va aconseguir 42 milions d’espectadors. La setmana següent, la xifra es va disparar fins als 55,1 milions, el màxim setmanal de qualsevol pel·lícula a Netflix en set dies des que es faciliten dades de manera setmanal.

Les reproduccions van continuar la setmana de Nadal, amb 34,9 milions més, mentre que les dues primeres setmanes de gener la pel·lícula ha acumulat 17,4 i 7,2 milions, respectivament. Durant el primer mes al catàleg, ha estat el llargmetratge més vist arreu del món, mentre que l’última setmana ha caigut al tercer lloc, superada per Ad Vitam i Mascotas 2.

El film d’acció ha coincidit amb l’estrena de la segona temporada d’El Juego del Calamar, que continua liderant el rànquing mundial setmanal de sèries amb més de 26 milions de visualitzacions entre el 6 i el 12 de gener. De fet, els nous capítols de la producció sud-coreana ja es col·loquen en tercer lloc a la llista de temporades més vistes de la història a Netflix, amb 152,5 milions en només tres setmanes.

tracking