Bàsquet
Història i superació per guanyar socis
El MoraBanc Andorra engega campanya sota el lema ‘Mai por’ i amb imatges del fons Claverol
La capacitat per avançar i construir present i futur fent front a milers de desafiaments que ha tingut el Principat és el fil conductor amb el qual el MoraBanc Andorra ha engegat la campanya de socis per a la temporada 2016-17. Amb un lema contundent, Mai por, i un suport farcit d’història, el del fons fotogràfic de la Fundació Valentí Claverol, el club aspira que la seva massa social s’incrementi. Un al·licient més tangible per aconseguir-ho és que els preus dels abonaments es mantenen respecte a la passada temporada.
Entre les fotografies que estaran al costat del MoraBanc en aquesta campanya hi ha la dels pioners que van obrir el port d’Envalira a cop de pala o uns solitaris excursionistes enmig de les muntanyes salvatges i blanques, allà cap a la dècada del 1930. “La campanya recull l’essència del que som i volem ser. Amb el repte que suposa mantenir aquest projecte en el temps, en el que ens trobem ara. Toca fer un pas endavant”, deia el president del MoraBanc, Gorka Aixàs, qui agraïa la cessió de les imatges. David Claverol, director general de la fundació, indicava que “per a nosaltres és un plaer estar implicats en projectes de país com el del Bàsquet Club MoraBanc Andorra”.
Gabriel Fernàndez, director de comunicació del club, desgranava els arguments de la campanya, que es llança en diferents suports. Deia que el “mai por” és una expressió que sempre s’ha fet servir a Andorra i que lliga perfectament amb els valors del club, d’ambició i país. I que les imatges històriques que s’han fet servir ensenyen que “la gent d’Andorra sempre ha mostrat capacitat per superar totes les adversitats que la història li ha posat al davant i en el nostre cas ens sentim deutors de totes aquestes persones”.
A manca del recompte de les altes i les baixes d’aquest estiu el club estima en uns 2.200 els actuals abonats, una xifra que Aixàs té clar que no experimentarà un gran creixement sinó que està sent sostingut. “No tindrem 3.000 socis en tres anys com potser esperàvem, però potser en cinc o sis temporades, sí”, indicava per exemplificar que el club té recorregut. I indicava que en l’actual plantilla s’ha buscat formar un grup que enganxi els aficionats i ajudi a omplir el pavelló.
Sobre els preus, des del club es considera que són competitius, situant-se en una mena de zona mitjana de la lliga, i es destaca que els socis no només poden anar al pavelló, sinó que disposen de descomptes i avantatges en més de vint empreses del país. Els preus dels carnets convencionals oscil·len dels 163 als 405 euros en funció de la zona del pavelló que s’esculli i hi ha tarifes reduïdes –infantil, familiar i jove–. Les renovacions són més econòmiques que les noves altes i es manté fins al dia 23 la promoció Porta un amic, amb descompte del 40% per a l’antic abonat i del 10 per al nou. I si hi ha molts amics interessats, el carnet de l’antic abonat pot sortir de franc, ja que es fa un 20% acumulable per al segon amic.