Rakuten patrocina el Barça

L'empresa japonesa de comerç ‘online’ substituirà Qatar Airways a la samarreta del primer equip fins al 2021

Rakuten patrocina el Barça

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Després de tanta intriga s’ha revelat el secret. L’empresa japonesa Rakuten, una de les compa­nyies de serveis d’Internet més importants del món, serà el nou patrocinador de la samarreta del primer equip de l’FC Barcelona a partir del juny del 2017 fins al 2021. L’acord es xifra en 220 milions d’euros per quatre temporades, és a dir, 55 milions per curs amb la possibilitat que la quantitat augmenti per bonus (1,5 milions per la consecució de la lliga i 5 per la Champions League), segons va confirmar ahir el vicepresident del Barça, Manel Arroyo. L’acord inclou també l’exposició del logo al marcador, la façana de l’estadi i l’autobús de l’equip, entre d’altres.

Etiquetes:

Rakuten, encapçalada per Hiroshi Mikitani, cotitza a la borsa nipona amb una capitalització de mercat propera als 5.000 milions de dòlars i compta amb més de 37.000 treballadors. El president del club català, Josep Maria Bartomeu, va assegurar ahir durant la presentació de l’acord que “no han tingut pressa per trobar un nou patrocinador”, i va descobrir que el jugador Gerard Piqué va posar en contacte ambdues parts. “Hem treballat amb molta discreció. Tot va començar l’estiu del 2015 amb un sopar a casa de Mikitani”, va explicar Bartomeu. L’acord amb QatarAirways, però, encara és vigent fins al 30 de juny del 2017.

ELS JUGADORS DE L'ARGENTINA NO ATENDRAN MÉS LA PREMSA DEL PAÍS

Els jugadors de la selecció de l’Argentina, encapçalats per Messi com a capità, van deixar clar ahir després de la victòria per 3 a 0 davant Colòmbia que no atendran més els periodistes de mitjans argentins. El motiu, segons els jugadors, més enllà de les crítiques rebudes, són les faltes de respecte i acusacions que reben constantment. El fet que va desencadenar el veto va ser una informació segons la qual Ezequiel Lavezzi hauria fumat marihuana mentre estava concentrat amb l’albiceleste.

tracking