Bàsquet

El MoraBanc vol fer somiar amb la nova campanya

El club estrena la nova imatge amb el Brut com a protagonista

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El MoraBanc Andorra va presentar ahir la campanya d’abonats de setembre i la nova imatge de l’entitat. Sota el títol #TuDissimula, l’espot explica una reunió dels equips aspirants a guanyar l’ACB, i dues bessones, Mai i Por, que representen els tricolors, s’acaben emportant el trofeu.

El director de comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va explicar que la campanya vol reflectir que “sentim que estem per a més coses i que podem jugar un paper en aquesta lliga més enllà d’acompanyar els grans perquè ens ho hem guanyat”.

Els preus es mantenen respecte a l’any passat entre els 195 i 485 euros (en tarifa general) i inclouen tots els partits de la temporada excepte unes hipotètiques semifinals i final de l’ACB i play-off de l’Eurocup. A més, la promoció Porta un amic (que dona un 20% de descompte per a l’abonat antic i un 10% per al nou) es manté activa fins aquest divendres a les 19.30 hores. Amb aquesta campanya el club espera superar els 2.400 socis.

Pel que fa a la nova identitat visual del club, el Brut (la mascota que l’entitat va presentar fa uns mesos) agafa tot el protagonisme en un logotip on també apareix una pilota de bàsquet i una muntanya. Sobre la nova marca, Fernàndez va assegurar que “l’anterior era sòbria i poc emotiva, i hem buscat connectar amb les emocions dels aficionats”. A més, va agregar que “el Brut té un protagonisme gran i indica valor i coratge, i també tenim la pilota, que ens contextualitza, i les muntanyes que parlen de la nostra terra”.

El MoraBanc vol fer somiar amb la nova campanya

tracking