Bàsquet

Objectiu, més de 2.500

El MoraBanc Andorra presenta la nova campanya d’abonats de la temporada amb el repte de superar el nombre actual

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

“Crec que no em precipito si dic que les esperances de superar els 2.500 abonats aquesta temporada estan molt fonamentades.” El director de comunicació i màrqueting del MoraBanc Andorra, Gabriel Fernàndez, no va dubtar gens ni mica a l’hora d’expressar en veu alta el veritable desig social de l’entitat per a la propera temporada. Actualment, el cens del club marca uns 2.430 abonats i la intenció i el desig del MoraBanc Andorra és superar la xifra dels 2.500. “És més un pronòstic que una certesa”, va reconèixer Fernàndez.

Per assolir el repte, el club va presentar ahir la nova campanya de captació de socis, sota el lema Cap i cor, que es busca que sigui el nou crit de guerra amb què s’identifiqui l’equip i l’afició. El MoraBanc encetarà la cinquena temporada consecutiva a la lliga Endesa i la fredor del cap i la passió del cor volen agafar el millor dels relleus del ja assentat Mai por. El MoraBanc ha volgut incentivar la captació de socis a través d’un divertit vídeo de tres capítols on el cos tècnic, amb Ibon Navarro al capdavant, ha de trobar el nou hashtag per engrescar els aficionats.

Fernàndez va explicar el motiu del lema escollit. “Cap, per mantenir aquesta connexió de voler aplicar la intel·ligència i el sentit comú a la nostra ambició, i cor, perquè som la gent del mai por, del som un país, sentim unes emocions intenses i les volem transmetre a partir d’això.” El responsable de comunicació va sub­ratllar també que “el cap ens ha de guiar sempre en aquest creixement sostingut però relacionat amb la lògica que ha fet el club i el cor ens connecta amb les emocions que sempre hem defensat. Tenim molta fe en aquesta campanya”, va indicar. La iniciativa, va afegir, “busca ajudar-nos en el nostre creixement i va dirigida als que ja són aficionats nostres i als que encara no ho són”. Enguany, els abonats disposaran de cinc entrades gratuïtes, 3 per a Eurocup i 2 per a la lliga Endesa, tot i que alguns partits estaran exclosos d’elecció en considerar-se jornades premium. Un dels grans al·licients aquesta temporada, sens dubte, recau en el fet que l’abonament inclou tots els partits, play-off de lliga Endesa i Eurocup si l’equip els disputa. D’aquesta manera, l’aficionat pot assistir a un mínim de 22 partits al Poliesportiu i un màxim de 39, amb uns preus que van des dels 175 euros fins als 535. Els abonats podran recollir els seus carnets a partir del 18 de setembre a les oficines del club. A més, cada abonat tindrà una samarreta de regal de la nova campanya #CapiCor i també la podrà recollir a les oficines a partir del dia 18, en el moment que reculli el carnet.

D’altra banda, aquest matí es presenta la segona edició del Trofeu Escaldes-Engordany –l’any passat es va jugar un amistós davant el Pau Orthez al Prat Gran– i demà l’equip tindrà un test de nivell, davant l’FC Barcelona a Sant Julià de Vilatorta.

Objectiu, més de 2.500

tracking