reportatge

Un Andros diferent

Després d’una edició compartida entre vehicles elèctrics i tèrmics, enguany el certamen serà el cent per cent elèctric.

Un Andros diferentFOTOESPORT

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El tradicional Trofeu Andrós fa avui l’aturada a Andorra. Per 26a edició consecutiva serà el Principat el lloc que acollirà l’únic míting del calendari que es disputa fora del territori francès. A partir de les 15.30 hores, l’activitat començarà a bullir al Circuit del Pas de la Casa i, enguany, amb un novetat destacada. Després d’una edició en la qual vehicles tèrmics i elèctrics van compartir graelles, l’organitzador, Max Mammers Organisation (2MO), amb el suport dels pilots i equips, s’ha decidit a fer un pas més, un pas que l’havia de portar de manera lògica a tenir un certamen el cent per cent elèctric, com serà l’entrega del 2019. Les categories i el calendari de les proves no pateixen cap variació i seran les de sempre: Elite Pro, Elite i el Trophée Enedis, que estarà reservat a pilots convidats. Aquesta 31a edició de l’Andros es disputa en els escenaris habituals de les últimes temporades, és a dir, la d’Andorra és la segona cita d’un campionat que es va iniciar fa 15 dies, el cap de setmana del 7 i 8 de desembre, a Val Thorens. A més, part dels focus estaran a sobre de Raül Ferré. El jove pilot andorrà, que gaudeix del suport del programa de joves pilots de l’Automòbil Club d’Andorra (ACA), estarà a la graella de la categoria Trophée Enedis com a pilot convidat a la cita andorrana. Coneixent l’ambició i la projecció del pilot, segurament no es conformarà tan sols a participar-hi, sinó que buscarà acabar la prova al més amunt possible.

tracking