Canvi de pell

El MoraBanc Andorra signa un acord amb la marca Hummel i es convertirà en el nou patrocinador tècnic del club

Canvi de pellACBPHOTO / EDU DEL FRESNO

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El MoraBanc Andorra canviarà de pell per a l’exercici 2020-2021 i estrenarà nou patrocinador tècnic després de segellar una acord amb la firma danesa Hummel almenys per a les dues properes temporades. Segons ha pogut saber el Diari, el club tricolor no ampliarà el contracte amb l’actual marca de roba esportiva, Spalding, i es vincula amb Hummel, que ja fa cert temps que treballa en les noves equipacions que lluirà el MoraBanc Andorra a partir del proper curs. En principi, l’acord amb Hummel entrarà en vigor al setembre, quan es presentin les esmentades noves equipacions per al proper curs, el setè consecutiu a l’ACB i el quart, si no hi ha un daltabaix, amb l’equip a l’Eurocup.

Des de la tornada a la màxima categoria, el 2014, el club ha seguit un mateix patró a l’hora de vincular-se amb un patrocinador tècnic. Per diferents casuístiques, ha estat unit amb cada marca de roba esportiva dues temporades i aquest any acabava el contracte amb la firma nord-americana Spalding. Les dues primeres campanyes a la segona etapa a l’ACB, la 2014-2015 i 2015-2016, l’equip va portar Luanvi. La marca valenciana va deixar pas a Kon Sports, firma de Vitòria que va vestir el MoraBanc Andorra entre les temporades 2016-2017 i 2018-2019, abans de l’aterratge d’Spalding, coincidint amb el canvi d’escut i la nova imatge del club i el tret de sortida de l’etapa d’Ibon Navarro a la banqueta tricolor.

Hummel ja fa cert temps que intenta guanyar terreny a la Lliga ACB i, de fet, experimenta un incipient protagonisme en el món del bàsquet, tot i ser el campionat espanyol un dels més fragmentats en qüestions de patrocini tècnic. Aquesta temporada, San Pablo Burgos i Bilbao Basket han vestit la marca danesa i de mica en mica ha abandonat accions puntuals per endinsar-se de ple en la competició. Per aquest i altres motius, la firma danesa ha posat els seus ulls i ha fitxat el MoraBanc Andorra, ja que el club tricolor compleix amb escreix les quatre màximes que defensen els gestors de la marca danesa, tal com van reflectir en una entrevista recent al web de temàtica econòmica i esportiva Palco 23: que el club s’associï a les arrels de la seva ciutat –país en el cas del MoraBanc Andorra–, la forma com es comunica l’entitat amb els seus aficionats, el seu nivell de professionalització interna i com treballen la seva relació amb les empreses.

PRIMER CONTACTE AMB LA FONT DE SANT LLUÍS

La plantilla del BC MoraBanc Andorra va realitzar ahir el seu primer entrenament al pavelló de la Font de Sant Lluís de València. Amb la presència del reforç temporer de l’equip, el pivot de Sierra Leone, Babatunde Tunde Olumuyiwa, els homes d’Ibon Navarro van prendre contacte amb la pista que acollirà el debut dels tricolors a la fase final de la Lliga Endesa, dijous 18 a les 15.30 hores davant el València Basket. Després de la sessió de treball, David Jelinek va reconèixer que “és una mica estrany” tot el tema del protocol que s’ha de mantenir, com “mirar-nos la temperatura en sortir de l’hotel o abans d’entrenar”. Tot i això, va destacar la seriositat amb què es porta el tema de la precaució, però, d’altra banda, “sembla una mica una presó i com a molt pots tenir contacte amb algú del teu equip i només pots saludar de lluny gent d’altres equips”.

tracking