Més promoció turística del país a la fase final de l'ACB
Andorra Telecom també cedeix els seus espais a Andorra Turisme, seguint la idea de MoraBanc
L'ACB va decidir cedir de manera gratuïta espais publicitaris als col·laboradors dels equips participants de la fase final de la Lliga Endesa, en la qual es preveuen audiències importants similars a la de la Copa del Rei. Així, els patrocinadors del BC MoraBanc Andorra podran tenir publicitat de franc durant els cinc partits del conjunt tricolor. L'entitat bancària que dona nom a l'equip, però, va optar per donar els espais que li pertocaven a Andorra Turisme, per tal d'intentar atreure més turistes de cara a l'estiu. Ara, és Andorra Telecom qui s'ha sumat a aquesta iniciativa, cedint els seus espais de publicitat a la promoció turística del país. "Vam veure la idea de MoraBanc i no vam tenir cap dubte a seguir la seva iniciativa i cedir tota la publicitat digital a la promoció d’Andorra com a destinació turística. Ara més que mai toca jugar en equip i intentar maximitzar els impactes promocionals de país", ha indicat el portaveu de la companyia de telecomunicacions, Carles Casadevall. Per la seva part,la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha agraït novament el gest. "Entre tots sumem per Andorra i aquesta és la bona línia", ha comentat. Els espais publicitaris d'Andorra Telecom estan valorats en 36.500 euros.