futbol sala
Ajornat el duel del CE Sant Julià contra el CFS Laguna
El club lauredià ha detectat dos positius de Covid-19 i el matx no es podrà disputar seguint el protocol de l’FCF

Ajornat el duel del CE Sant Julià contra el CFS Laguna
El CE Sant Julià va anunciar ahir l’ajornament del duel de la Tercera Divisió nacional que havia de disputar dissabte a la tarda contra el CFS Laguna a la parròquia laurediana a causa de positius per coronavirus a la plantilla que dirigeix Jorge Dias.
La setmana passada ja es van detectar dos casos de Covid-19 entre els integrants de l’equip, els jugadors van ser aïllats i es va permetre que es disputés el duel contra La Sentiu, que va acabar amb victòria del conjunt català per 5 a 7. A principi de la setmana es van conèixer dos positius més dintre de l’esquadra i seguint el protocol de competició de la Federació Catalana de Futbol es va decidir suspendre el partit i que es disputi properament en una data encara per confirmar.
El CE Sant Julià només ha pogut disputar dos partits aquesta temporada i encara no ha guanyat. Els lauredians van estrenar-se amb un empat a domicili contra el Tecnovit Alforja a la primera jornada de la competició, mentre que el cap de setmana passat van caure contra La Sentiu a casa. A més del duel d’aquest cap de setmana a casa contra La Laguna, els homes de Jorge Dias hauran de recuperar també properament el partit a domicili contra l’Alcoletge, suspès fa 15 dies per la normativa del Govern que no permetia als equips del país disputar competicions amateur ja fos a casa o fora de les fronteres del Principat.