Amb l’eslògan No som invulnerables, som indestructibles, el MoraBanc Andorra va presentar la campanya de socis de cara a l’estiu. El director de comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va assegurar que el MoraBanc no preveu “cap escenari que no sigui amb el nostre públic a partir del setembre”, i va dir que “tenim la certesa que serà així”. En aquest sentit, va subratllar que els inputs que estan rebent “són molt positius” i que esperen que tots els socis –actualment poc més de 2.000– puguin assistir al Poliesportiu.
El gran incentiu de la campanya de captació de l’estiu serà premiar la fidelitat dels socis, aquells que han mantingut el carnet tot i no poder gaudir del bàsquet en directe a causa de la pandèmia. Per aquest motiu, els que renovin el carnet per a la propera temporada pagaran 55 euros, enlloc de 90 que era el cost del curs anterior. Enguany s’implementa l’abonament, que permetrà l’accés a una localitat per veure els partits, i la intenció del club és que amb els dos carnets el preu no es vegi incrementat.