Bàsquet

'Renaixem', el lema de la nova campanya de socis del Morabanc

Tot i tenir el carnet, s'haurà de pagar un preu reduït per les entrades

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La nova campanya de socis, que el BC Morabanc Andorra ha presentat avui, duu el lema “Renaixem”. Gabriel Fernandez, Cap de comunicació del MoraBanc ha explicat que “té un missatge molt senzill i directe” i ha afegit que “és el que sentim que està passant i el que volem que passi en els propers mesos després d’aquest període tan difícil viscut per la pandèmia”. L’home de Vitrubi de Leonardo da Vinci és la inspiració gràfica d’una campanya en què participen tots els jugadors i l’entrenador Ibon Navarro.

Aquesta temporada, a diferència de les anteriors, el carnet de soci del club no dona accés als partits, sinó que caldrà comprar una entrada que oscil·larà entre els 5, els 10 i els 16 euros, amb un descomptepels menors de 18 anys, els majors de 65 i els socis familiars.

Segons Fernández, “es tracta d’una nova manera d’anar als partits i estem convençuts que els nostres aficionats s’adaptaran”, mentre ha exposat que “els preus estan pensats perquè anar al bàsquet no acabi costant més diners dels que costava”.

Fer-se soci del club costa ara 120 euros, i igual que en el cas dels socis renovats, el carnet no dona accés als partits. En canvi, la targeta sí que permet gaudir d'una sèrie d’avantatges, descomptes en merxandatge i promocions.

La previsió del club apunta a una pèrdua aproximada del 15 per cent d'abonats a causa de la crisi sanitària i, amb la nova campanya, esperen comptar amb prop de 2.000 socis.

tracking