Bàsquet

"El doble de sentiment", nova campanya de socis del MoraBanc

El club tricolor premia la fidelitat de l'abonat i ofereix la renovació a meitat de preu

Públic en un partit del MoraBancFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El MoraBanc Andorra ha presentat la nova campanya de socis de cara a una temporada cabdal, la del retorn a la Lliga ACB com a únic objectiu. Amb el leit motiv de "la vida continua, tenim somnis nous", l'entitat tricolor aposta per la fidelitat i cada soci que renovi la seva localitat ho podrà fer a meitat de preu. Així, el soci que segueixi amb el seu vincle ho podrà fer per 50 euros, mentre que un soci nou ho farà per 100 euros, però per poder presenciar els 17 partits de lliga, així com -si el MoraBanc està present- la Copa Príncep i els playoff d'ascens a la Lliga Endesa, com altres temporades, caldrà ser abonat. Per aquells socis i abonats que hagin decidit no seguir tenen fins el 30 de juny per donar-se de baixa. El director de comunicació del club, Gabriel Fernández, assegura que "no tenim la sensació que anem a perdre molts abonats [ara mateix són uns 2.300] i la resposta de la gent està sent molt bona. Crec que hem construït un moviment social sòlid i no seria agosarat pensar, fins i tot, en fer créixer la xifra".

tracking