'Tornem-ho a fer', el lema del MoraBanc Andorra per la campanya de socis

El club tricolor celebra no haver patit cap impacte amb el descens a nivell d'abonats

Gabriel Fernández ha presentat la campanya de socis del MoraBancI. A.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El MoraBanc Andorra ha presentat el llançament de la nova temporada, l'habitual exposició de la campanya de socis per al present curs, enguany a la LEB Or. L'estructura és la mateixa que es va presentar al juny, és a dir, la de disposar de dos tipus de carnet, de soci i un altre d'abonat amb dret a localitat,però inclou una novetat:un descompte del 10% per a aquell abonat que porti un amic a donar-se d'alta del mateix perfil de soci, de la mateixa categoria.

El club va acabar la temporada passada amb una xifra aproximada de 2.200 socis i abonats i, hores d'ara, tot i la pèrdua de categoria estan, fins i tot, per sobre d'aquests números, ja que, tal i com va dir el president Gorka Aixàs i ha recordat el cap de comunicació, Gabriel Fernández, "tenim més socis i si arribem, ja posat, als 2.300 seria fantàstic". Tot això, Fernández deixa clar que "pel que fa a suport de la massa social, el descens no ha estat traumàtic. Hi ha una identificació de l'aficionat amb el projecte i amb el club i, evidentment, tot ajuda". De cara a l'imminent inicia de lliga, el club ha explicat també que el Poliesportiu viurà el mateix espectacle abans i al descans dels partits -diferents activitats amb els patrocinadors, la representació de l'himne d'Andorra, entre d'altres- i, fins i tot, amb novetats en l'animació. "Pel que fa a l'organització dels partits, serà un partit del MoraBanc Andorra, com si fos l'ACB", ha apuntatFernández.

tracking