REportatge

'El lloc per ser campió'

El comitè organitzador de les finals de la Copa del Món d’esquí presenta la campanya de màrqueting de cara a l’esdeveniment del març del 2023.

El director de màrqueting de les finals, David Ledesma, durant la presentació.Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El comitè organitzador de les finals de la Copa del Món d’esquí, que se celebren a les pistes Avet i Àliga dels sectors de Soldeu i el Tarter del 13 al 19 de març del 2023, ha activat el compte enrere. The place to be a champion és el lema que acompanyarà totes les accions publicitàries que s’han preparat, amb la imatge de Joan Verdú de fons, i amb el clam en català a sota Una estació per ser campió.

Les finals són el primer gran esdeveniment sota el paraigua de Grandvalira Resorts. Pel que fa a l’estratègia comunicativa s’ha dividit en vàries fases i es vol posar l’accent, en aquesta primera, en el fet de vestir el país d’un sentiment d’orgull i pertinença en un esdeveniment mundial d’aquesta magnitud. El director del comitè executiu de les finals, David Hidalgo, va explicar que “ara estem en la fase de crear il·lusió, que tothom que vingui a Andorra pensi que alguna cosa gran passarà”. Les diferents accions s’aniran desplegant fins al mateix mes de març del 2023 i es reforçarà després de les vacances de Nadal. La campanya per al desembre, va apuntar Hidalgo, “estarà encara molt centrada en el turisme, i serà quan passi el Nadal que farem èmfasi a dir el lloc on hem d’estar per ser campions”. A més, Hidalgo va apuntar que “d’aquí a només 150 dies, les finals han de permetre continuar sembrant la llavor per obtenir l’aval definitiu i aconseguir l’objectiu marcat per al 2029: convertir Andorra en la seu del Campionats del Món. Ha de ser un pas més”.

FINALS DEL 2019, EL MIRALL

El director va subratllar que el repte és “superar” les finals del 2019, “fer un pas més en el vessant esportiu, però també en tot allò que envolta l’esdeveniment, relacionat amb la logística i l’entreteniment”. En aquest sentit, va apuntar que totes les activitats d’animació i diversió que hi haurà programades a banda de les curses farà de l’esdeveniment un maridatge entre “competició i festival”. El departament de màrqueting té un pressupost d’aproximadament 400.000 euros per realitzar totes les accions referents a les finals i des de l’organització s’ha destacat que s’esperen tenir unes 7.000 persones per cursa, una xifra lleugerament superior a la de les finals de la Copa del Món del 2019. L’ambaixador és Joan Verdú, bastió principal de l’esquí andorrà i la imatge de la proposta gràfica i de l’espot promocional de la campanya engegada ahir.

tracking