REPORTATGE
Una web de cites ofereix un milió d'euros a l'Andorra
La globalització i les xarxes socials han portat molts aspectes als nostres temps, tant bons com dolents. Un d’aquests avenços és que pots comunicar-te amb qualsevol persona sigui al punt del món que sigui, per exemple per Twitter, i això és el que va fer ahir la plataforma Ashley Madison, per oferir a Gerard Piqué un patrocini com a mínim curiós per a l’FC Andorra.
Ashley Madison és un lloc web nascut al Canadà que va dirigit principalment a persones que ja tenen una relació i que volen ser infidels a la parella. De fet, el lema de la plataforma és Life is short. Have an affair (La vida és curta, tingues una aventura). Tot i néixer a l’Amèrica del nord, la web està present a una quarantena de països i compta amb més de 55 milions d’usuaris. Des del compte de Twitter corporatiu de l’empresa, ahir van dirigir-se a l’accionista majoritari de l’FC Andorra, Gerard Piqué, amb un missatge clar: “Hem vist com han anat les coses amb la teva ex, Shakira. Creiem en la no monogàmia sense perjudicis, i per això ens oferim a patrocinar el teu equip, l’FC Andorra.”
El tuit va acompanyat d’una proposta de patrocini en què l’empresa ofereix fins a un milió d’euros a l’entitat tricolor a canvi de diverses contraprestacions, com ara que Piqué anunciï el patrocini a les seves xarxes socials, que el logotip s’inclogui a les samarretes de competició de l’equip, aparèixer al bus o que cinc jugadors puguin fer accions promocionals. A més, ofereix 150.000 euros extra a cada jugador que admeti tenir una relació no monògama i que demostri que ha utilitzat Ashley Madison per trobar a la “segona parella”.