Bàsquet
El MoraBanc marca un nou rècord d'abonats amb 2.500
El club treballa amb l'entitat bancària per renovar el patrocini
El MoraBanc Andorra està d'enhorabona i és que en aquest estiu del retorn a l'ACB ha batut el rècord d'abonats amb 2.500. El club va tancar la temporada passada amb uns 1.800 abonats, i a la campanya del juny, on es mantenien els preus de la LEB pel retorn a l'elit, va sumar-ne més de 600 de nous. L'entitat tricolor ha presentat ara la campanya del setembre, que porta el lemaJoc de Grans, amb l'objectiu de "pujar a un nivell més exigent, donar el millor de nosaltres mateixos, i sortir de la zona de confort i buscar nous reptes", segons ha explicat el director de Comunicació, Màrqueting i Patrocinis del MoraBanc Andorra, Toni Alonso. L'objectiu històric del MoraBanc Andorra seria arribar als 3.000 abonats, tot i que des del club han admés que "és molt complicat", i que "arribar als 2.700 o 2.800 ja seria tot un gran èxit".
Pel que fa als preus, el carnet de soci que no dona accés als partits costarà 50 euros en cas de renovació, o 100 per a les noves altes (pels joves el preu serà de 35 euros), i a aquestes xifres s'hi haurà d'afegir les de l'abonament, que mantenen els preus de l'última campanya a l'ACB. En el cas dels adults, el seient de nivell 1 costarà 380 euros, el de nivell 2, 235 euros, i el de nivell 3, 120 euros. Hi ha també preus reduits pels joves entre 6 i 17 anys i majors de 65 anys, així com també pels nuclis familiars de 3 o més persones (només pares/mares i fills/es).
Contactes amb MoraBanc per ampliar el patrocini
Durant la presentació de la campanya d'abonats del setembre, eldirector de Comunicació, Màrqueting i Patrocinis del MoraBanc Andorra, Toni Alonso, ha explicat també que l'entitat està treballant també amb MoraBanc per ampliar l'acord de patrocini, i ha agregat que "aquest patrocini el porta directament el president".