REPORTATGE
L’afició els ha fet grans
El MoraBanc Andorra presenta la nova campanya de captació d’abonats en el millor moment social del club, amb més de 2.600 fidels.
El MoraBanc Andorra va presentar ahir la primera campanya d’abonaments per a la temporada 2024-2025 amb l’aficionat tricolor com a eix principal. Amb el lema Ens heu fet grans, l’entitat vol premiar el suport i el compromís de l’abonat i ofereix un estalvi de fins al 50% de l’abonament per al curs vinent. El director de comunicació i màrqueting del club, Toni Alonso, va comentar que “l’afició és fonamental en els èxits de l’equip i ara volem seguir creixent i ens hem de seguir posant reptes”.
“Els seguidors són fonamentals en els èxits de l’equip i ens hem de seguir posant reptes”
“El creixement ha tingut l’efecte del preu, però fer vuit ‘sold out’ demostra la tirada pel bàsquet”
Així, en una promoció temporal que començarà dimarts 21 de maig i acabarà el 30 de juny, les noves altes i les renovacions –que seran automàtiques i no caldrà avís previ– aniran lligades amb descomptes des del 30% fins al 50%, segons la modalitat del carnet, comptant només els d’abonament. Pel que fa a les tarifes de soci, la renovació d’adult tindrà un preu de 50 euros, el nou soci, 100, la renovació o la nova alta dels joves (menors de 17 anys) serà de 35 euros i les d’abonaments d’ACB, per a tot el curs, aniran des dels 380 euros al nivell 1 –215 si s’aprofita la promoció– fins als 120 –75 euros fins al 30 de juny– al nivell 3. D’altra banda, el MoraBanc Andorra va aprofitar l’exposició de la promoció temporal per presentar els números de la recentment finalitzada temporada 2023-2024. El club ha tingut 814 noves altes, 45 baixes i manté un total de 2.618 abonats, xifra rècord del club des de la nova arribada a l’ACB l’any 2013. “Mantenir aquesta quantitat d’abonats seria força positiu, però, evidentment, tots els que hi hagi de més seran benvinguts”, va explicar la directora financera del club, Eva Iglesias. En aquest sentit, Alonso va afegir que “tant de bo es pogués repetir una xifra com la de l’any passat, perquè ja seria tot un èxit”, i va reconèixer, evidentment, que “esperem que alguns més s’hi sumin”. Iglesias va exposar que el creixement d’abonats “segurament ha aprofitat un efecte preu, però fer vuit sold out vol dir que la gent vol bàsquet i més bàsquet, i que en té ganes de més”. El club vol seguir creixent amb el dolç pòsit d’una temporada en què la comunió amb l’afició ha estat cabdal, més enllà dels vuit plens –BAXI Manresa, Joventut, Bàsquet Girona, Reial Madrid, Casademont Saragossa, Granada, Barça i València Basket– i amb les festes prèvies, les fan zone, que s’han organitzat abans dels darrers partits al Poliesportiu. L’afició ha creat una rutina fantàstica abans i durant els duels i és un al·licient que el club vol seguir potenciant.