REPORTATGE

El MoraBanc enganxa amb rècord d'abonats

El MoraBanc Andorra marca el rècord d’abonaments aproximant-se als 2.700 i ambiciona seguir creixent com ha fet al llarg dels últims anys en l’àmbit esportiu i social.

Aficionats tricolors al Poliesportiu en un duel del MoraBanc.

Aficionats tricolors al Poliesportiu en un duel del MoraBanc.Fernando Galindo

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El MoraBanc Andorra porta una línia ascendent des de la temporada a la LEB Or, ja no tan sols en l’àmbit esportiu amb els resultats de les dues últimes temporades i amb l’il·lusionador projecte que l’entitat ha preparat per a aquest curs, sinó també en l’àmbit social, amb vuit aforaments complets la Lliga ACB passada i amb un rècord d’abonats que se segueix superant any rere any. Si l’estiu passat va ser de 2.500, enguany el club frega els 2.700 abonats a 4 de setembre i l’objectiu és poder superar aquesta xifra. D’aquí el lema de la campanya d’abonaments del setembre i de la temporada, Fora límits, i és que el club en vol molt més en unes competicions de grans equips, de grans pressupostos, sent un grup que representa un país i juga cada partit com si fos el darrer. Tot amb els seus recursos, buscant superar-se temporada rere temporada, amb “un equip i un club fora de norma”, segons va explicar el director de comunicació, màrqueting i patrocinis de l’entitat, Toni Alonso.

El club va tancar la temporada passada amb 2.618 abonats i 814 noves altes respecte al curs anterior, i la campanya d’estiu (amb descomptes durant el mes de juny per a les renovacions) va cloure amb un total de 2.694 abonats, la xifra més alta que ha tingut mai el club, amb 140 noves altes. L’objectiu de l’entitat, segons va explicar Alonso, és superar aquests 2.700 abonats, i va assenyalar que “veient que no hi ha promoció en aquesta campanya de setembre donaríem per bo superar aquesta xifra”, a més d’agregar que “com més a dalt estiguem, millor, per això obrim una nova campanya i com més socis puguem tenir, millor”.

Els preus dels abonaments en aquesta segona campanya seran els mateixos que els que va haver-hi al juny, tot i que sense la promoció de descompte. Així doncs, el preu dels abonaments anirà des dels 120 fins als 380 euros (adult), de 75 a 270 (familiar) i de 70 a 230 (reduïda) en funció de la zona del Poliesportiu que es triï. Aquí s’hi han de sumar els 50 o 100 euros de renovació o nova alta de soci (adults), o els 35 en cas d’un nou associat o una renovació d’un menor de 17 anys. El carnet de soci-abonat donarà accés a tots els partits de l’ACB, inclosos uns hipotètics play-off, a més dels duels de la BCL (Basketball Champions League) en cas que l’equip s’acabi classificant per a la fase final de la competició si supera la prèvia.

D’altra banda, l’equip segueix preparant-se i avui jugarà un nou duel de pretemporada corresponent al setè Trofeu de Bàsquet d’Escaldes-Engordany. Els de Natxo Lezkano s’enfrontaran a un dels clubs capdavanters de l’ACB els últims anys, La Laguna Tenerife, a les 20.00 hores.

TRET DE SORTIDA DEL MORABANC FEMENÍ

El MoraBanc Andorra femení (MoraBanc Andorra Gala Perfumeries per motius de patrocini) va arrencar ahir una nova etapa després de deu anys d’absència amb el primer entrenament. Sota les ordres de Toni Rivera, l’equip competirà a la territorial de Lleida en la recuperació d’un dels equips que ja havia tingut el club amb anterioritat.

La plantilla estarà formada per Eider Totoricaguena, Lies Bosman, Laura Vílchez, Laura Garcia, Patricia Vicente, Martina de Brawer, Carolina Barroso, Mireia Marginyà, Susana Carrasco, Montse Valls, Sara Mejía i Clàudia Comellas.
tracking