ESQUÍ DE FONS

Del Rio tanca el Mundial amb una 22a posició

Del Rio, al centre, en una cursa anterior.

Del Rio, al centre, en una cursa anterior.Nordic Focus

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Gina del Rio va tancar la seva participació al Campionat del Món sub-23 d’esquí de fons amb una 22a posició als 10 quilòmetres individuals en estil patinador. Aquest resultat se suma al 20è lloc als 20 quilòmetres mass start, i sobretot a la plata que la fondista va aconseguir a l’esprint inaugural.

Del Rio va assolir ahir un temps de 35’12”4, a 2’36” de la vencedora de la cursa, que va ser l’alemanya Helen Hoffmann. La fondista va anar de més a menys, passant en 12è lloc al quilòmetre 3,3 i perdent temps després.

El responsable de la secció d’esquí de fons de la FAE, Xabier del Val, va fer una valoració del Mundial i va assenyalar que “estem molt contents amb la medalla que hem assolit. Aconseguir-la semblava com que era fàcil però res més lluny de la realitat, això són uns Mundials, s’ha de lluitar molt i hi ha moltes dificultats. El balanç és positiu, sense dubte”.

tracking