RUGBI
El VPC estrena la segona fase amb un triomf treballat
![El VPC va superar el CAU València, ahir.](https://imagenes.diariandorra.ad/files/image_media_main_mobile/files/fp/uploads/2025/02/09/67a82c3412a8f.r_d.720-900-2875.jpeg)
El VPC va superar el CAU València, ahir.
El VPC es va desfer del CAU Rugby València a Prada de Moles per 28 a 20, en un partit molt treballat del quinze de Dani Raya. Els tricolors es van avançar amb un cop de càstig de Ramiro Gandini i un assaig de Juanpi Minuzzi (8-0), un resultat que va ser gairebé eixugat pel CAU (8-7). Al descans es va arribar amb un 15 a 13 que deixava tot obert a la represa i el VPC va saber aplanar el camí amb dos cops de càstig i una transformació de Gandini i un assaig de Fede Aguiar per posar el 28 a 13, amb què es va arribar al tram final. Els valencians van poder retallar distàncies en dos minuts amb un assaig i una transformació que tancava el resultat definitiu (28-20).
El VPC reprendrà la competició el dia 22 visitant el Recoletas Salud Fénix de Saragossa en la segona jornada de la segona fase de la Divisió d’Honor B.