Núria Rocamora

“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

És un projecte d’intraemprenedoria d’Andbank Espanya. La iniciativa del grup financer és un neobanc que ajuda a gestionar els estalvis dels clients a través d’una plataforma virtual. Va sorgir el 2016 i en un any han multiplicat per cinc el volum de negoci.

“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

D‘on va sorgir el projecte de MyInvertor?

MyInvestor va sorgir el 2016 arran d’un projecte d’intraemprenedoria dins d’Andbank Espanya perquè volíem veure fins on podíem créixer i innovar. Jo m’hi vaig incorporar l’estiu passat i des de llavors hem multiplicat per cinc el volum de negoci i ens hem situat en el número u a Espanya.

Quina és la motivació i objectiu de la iniciativa?

La part més filosòfica és que volem donar al client els millors productes d'inversió a un preu molt competitiu i ho fem a través d'una estructura de costos molt baixa i que aquesta reducció pugui anar directa als nostres clients.

El client aprèn a autogestionar-se en la cultura financera.

Correcte. Tenim un equip de dues persones que es dediquen a realitzar formacions en línia perquè els clients aprenguin sobre la cultura financera, perquè la gent pugui autogestionar-se a través de la nostra plataforma. Estaria bé que a l’escola també ensenyessin conceptes financers.

MyInvestor espera ser una escola financera?

Aspirem a arribar-hi, és la nostra ambició. Amb tot el tema de la Covid-19 hem crescut moltíssim perquè la gent està cansada del banc tradicional, han perdut la confiança i nosaltres som l’alternativa, on només agafa els paquets que vol i som fidels amb els clients.

Quins beneficis aporta al client?

Les xarxes socials ens permeten estar en contacte permanent amb els nostres clients i estar atents al que demanen i necessiten. Tampoc som una cartera de productes tancats, anem creixent i veient què ens diuen els usuaris i ho incorporem. Oferim una atenció integral i tranquil·litat.

Qui és la Júlia?

És la nostra assessora virtual, un projecte que aprèn a mesura que se li incorporen inputs nous. Cada vegada va aprenent del que no sap respondre i es va renovant. Igual que el nostre projecte, que va millorant dia a dia. Tot i que també tenim el servei de call center per als clients que tenen dubtes i la Júlia no sap respondre.

Sent un projecte virtual, quin impacte ha tingut el coronavirus?

No hem perdut ni un dia de feina. La pandèmia ha estat una oportunitat per créixer i per agafar volum, la gent ha aprofitat per replantejar-se les despeses i hipoteques. Tot i que hauríem preferit no passar per aquesta situació.

Plantegeu desenvolupar productes similars en un futur pròxim?

Estem completament oberts a les necessitats del client. Els escoltem i adeqüem el projecte a les seves demandes. No sé el que serem d’aquí a un any però n’estic segura que no tindrem el mateix producte.

tracking