Daniel Martínez
“Bizum és necessari perquè el reclamen els clients”
MoraBanc oferirà Bizum a partir del 25 d’abril de manera gratuïta a tots els seus clients, un pas més en l’objectiu de donar més serveis a través de la banca digital, en què les operacions han crescut un 34%.
MoraBanc afegirà properament Bizum a la seva aplicació...
Estem treballant per publicar una versió completament actualitzada de la nostra app de banca banca digital. Així, entre les noves funcionalitats destacades tindrem Bizum, que pels que no la coneguin és un servei de pagament entre particulars que està molt estès a Espanya i que nosaltres donarem per defecte sense haver de demanar-ho i només activant-lo amb dos clics.
Quines característiques tindrà aquest nou servei?
És el mateix servei al qual estan acostumats els clients a Espanya, on es poden fer transferències immediates només coneixent el telèfon mòbil de l’altra persona amb la qual vols fer l’intercanvi de diners. L’avantatge és que no has de conèixer el compte corrent i només has de saber el telèfon del destinatari, a més que la transferència és instantània. A més, és un servei que es donarà de manera gratuïta a tots els clients.
Serveis com aquest són cada vegada més demanats pels clients?
Efectivament, a la banca digital actualment el que li demana el client és més autonomia i immediatesa, i aquest servei de Bizum respon a aquest ús de petites transferències per compartir despeses en un sopar o quan fas un viatge, o el que sigui, de manera immediata.
Quan es posarà en marxa el servei de Bizum?
A partir del 25 d’abril oferirem aquest servei a gairebé 40.000 clients. En aquest sentit preveiem que la gran majoria de clients s’adherirà a aquest servei, primer perquè és de manera gratuïta i, segon, perquè no has de fer cap procés per donar-te d’alta en una altra entitat, a més dels avantatges que aporta.
Hi ha altres serveis a donar dins del procés de desenvolupament de la banca digital?
Bizum és un servei interessant i necessari perquè el reclamen els clients, però és només una part del full de ruta que tenim per desenvolupar dins la banca digital. El que volem és que els clients tinguin molts més serveis, que siguin més autònoms a l’hora de fer operacions i que les puguin fer en qualsevol moment del dia.
El canal digital és on vol anar el client...
Fa uns dies presentàvem unes dades on vèiem que els accessos a la nostra banca digital creixen un 24% i el nombre d’operatives un 34%. Això ens està dient que qui utilitza la banca digital la utilitza cada cop per fer més coses. Es tracta d’un indicador que ens diu que el client prefereix aquest canal perquè li dona autonomia i agilitat.