Hèctor Mas i Marc Colomines
“Cada cop més es busquen idees gens convencionals”
Amb projectes per tot el món amb base a Andorra i Barcelona, blit.studio crea contingut audiovisual especialitzat en les propostes més alternatives gens convencionals.
Què és blit.studio?
Marc Colomines: És un estudi creatiu de contingut visual. Estem especialitzats en tot allò que surt de les pantalles convencionals.
Hèctor Mas: A diferència d’una productora audiovisual tradicional, treballem diferents formats alternatius.
Per què han fet una aposta per allò menys convencional?
M. C.: Pel repte d’innovar i per adaptar-nos a les demandes del mercat, que sempre busquen el més nou. Tant l’entreteniment com la publicitat sempre busquen sorprendre.
H. M.: Tot el que són nous formats naixen d’un àmbit artístic, però cada cop més tot el món corporatiu busca idees gens convencionals.
D’on són els seus clients?
M. C.: Alguns són d’aquí, d’Andorra, però la majoria són de fora. Treballem bastant a Espanya i a l’Orient Mitjà.
Andorra s’està obrint a aquest tipus de propostes?
H. M.: Ho veig clarament. Part de la feina és fer pedagogia sobre les possibilitats que existeixen i que el client vegi que pot promocionar el seu producte d’una forma sorprenent.
Què té l’Orient Mitjà que aposta tant per aquests projectes.
M. C.: És un camí en blanc. Com que ho estan fent tot des de zero no tenen idees preconcebudes.
Quins projectes destacarien?
M. C.: El projecte que vam fer per a l’Expo Dubai per al Govern el dia d’Andorra. Per espectacularitat i pel format em quedaria amb aquell.
H. M.: També vam treballar a la Cimera iberoamericana amb un sopar espectacle per a caps d’Estat.
Quan ve un client, com és el procés fins a la idea final?
M. C.: La intenció és crear un impacte. Primer mirem com fer-ho i després ho ajuntem amb el que el client vol vendre.
H. M.: En un procés d’aquest tipus primer fem un brainstorming per veure fins on podem arribar.
Quins projectes els omplen més?
M. C.: Els que pots veure’n la reacció en directe.
H. M.: Fa poc vam anar a una sala immersiva a Alemanya on projectaven treballs nostres. Si tens el feedback al moment la sensació és increïble.
La intel·ligència artificial és una amenaça per al seu sector?
M. C.: És una eina. Quan un client pugui crear amb una IA el que estem fent ara, nosaltres estarem deu passos per davant.