Mig miler de persones posen nota al servei de Tràmits

El Centre de Recerca Sociològica va aprofitar l’augment d’usuaris per la recollida dels euros per preguntar sobre el grau de satisfacció de l’espai

46352.jpg

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

L’enquesta, elaborada pel Centre de Recerca Sociològica de l’Institut d’Estudis Andorrans (CRES), pretén conèixer el grau de satisfacció dels seus usuaris. Per conèixer els resultats, però, caldrà esperar. El CRES va voler aprofitar l’auge d’usuaris al servei de Tràmits, els darrers dies per a la recollida dels lots d’euros andorrans, per realitzar l’estudi. Concretament es va fer la setmana del 14 al 18 de desembre en què, de mitjana, unes 150 persones es van desplaçar al servei de Tràmits de Govern per recollir les carteres. Paral·lelament es van realitzar sondejos, en les mateixes dates, a l’edifici de Prat del Rull. Segons han explicat des de Govern, l’objectiu de l’enquesta és conèixer el grau de satisfacció i millorar aquells punts que no aproven l’examen. Aprofitant, a més, els darrers canvis que s’han realitzat al servei, els enquestadors van preguntar que els semblen als participants a l’enquesta. D’una banda, sobre si coneixien els tràmits en línia que es poden fer a través d’internet i que s’han implantat progressivament. En cas de no saber-ho, se’ls explicava que a través del portal poden fer gestions com ara sol·licitar el certificat de no deute amb el Govern, consultes a l’executiu sobre vehicles i tràmits efectuats, sol·licitar als comuns certificats de convivència, residència o no deute, així com consultar les dades de població, del cens electoral o els tràmits efectuats. Un altre dels punts de l’enquesta sobre els darrers canvis al servei era l’ampliació de l’horari de l’oficina de Govern a la tarda. L’objectiu, així, era conèixer si consideraven necessària l’ampliació, si en feien ús, i si creien que s’ha de mantenir, ja que la prova pilot finalitza a final de febrer. Paral·lelament, també se’ls van fer preguntes més concretes sobre el tracte dels treballadors, la finalitat de la seva visita i quina nota posarien al servei.

tracking