Pal-Arinsal i Ordino-Arcalís comercialitzaran per separat
Les societats recuperen una funció compartida sota la marca Vallnord i es canvia la direcció general, que recaurà a Josep Marticella i Xabier Ajona
Les estacions gestionaran, per tant, els seus propis recursos, a més de tenir estratègies pròpies. Vallnord va anunciar ahir en un comunicat que “les polítiques diferenciades [d’aquesta temporada] han portat els fruits esperats“ i això ha confirmat que “la fórmula òptima d’explotació i gestió de les estacions consisteix en la reformulació de l’estructura”. La companyia assegura que això “ha permès reforçar la identitat pròpia de cada estació” tot i que admet que la trajectòria conjunta dels darrers anys “ha posicionat la marca Vallnord amb una forta notorietat i presència al mercat”. La propera mostra d’aquesta reestructuració serà la modificació de l’estructura i organigrama de les societats. D’aquesta manera, es traslladen recursos que eren compartits –com el departament comercial– i s’imposen canvis en la direcció. Així, a partir de l’1 de juny, el fins ara director general de Vallnord, Martí Rafel, s’integrarà a la societat Emap com a responsable comercial i de màrqueting, mentre que Josep Marticella i Xabier Ajona seran els directors generals d’Emap i Secnoa respectivament. Marticella i Ajona van valorar ahir les modificacions assegurant que durant aquesta temporada han constatat que “els canvis eren els bons i que ara les estacions guanyaran en independència i comercialitzaran de forma molt més àgil i dinàmica”, en paraules de Marticella. El directiu va afirmar que les estacions “han augmentat l’afluència” i va confessar que abans “cadascú tenia més dificultats per treballar des de la seva marca”. De la seva banda, Ajona va destacar que “l’absorció dels equips comercials ens ha fet més forts” ja que “hem comercialitzat aquells productes específics de cada estació”. Amb tot, va deixar clar que “seguirem totalment coordinats”.