Camps de neu

Mortés aposta per “reforçar al màxim possible” la marca Vallnord

Assegura que “en cap moment” s’han plantejat “fer desaparèixer” la marca

Mortés aposta per “reforçar al màxim possible” la marca VallnordFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El cònsol major d’Ordino, Josep Àngel Mortés, assegura que “en cap moment” ni el seu comú ni el de la Massana s’han plantejat “fer desaparèixer la marca Vallnord” malgrat el canvi de gestió de Secnoa i EMAP, que comercialitzaran definitivament per separat. El conseller de DA a la Massana, Albert Esteve, va alertar que el canvi podria suposar “una estocada” a la marca, però Mortés nega aquest extrem. “Al contrari”, assegura, i manifesta que “és un tema prioritari, una marca potent que té molta força”.

Malgrat que Esteve va advertir que el fet que “cadascú vagi pel seu costat” podria comportar la fi del paraigua conjunt perquè ”al final si cadascú ven el seu forfet ja s’haurà acabat Vallnord”, Mortés considera que els canvis van en la línia de “potenciar al màxim Vallnord” perquè –argumenta– és “una marca important, de país”. “Continuarem donant suport a aquesta marca i reforçar-la al màxim possible”, va asseverar.

Segons Mortés, que Pal-Arinsal i Ordino-Arcalís tinguin una política de preus diferenciada “ens dóna força tant a una estació com a una altra” perquè –diu– permet remarcar millor les especificitats de cada zona. Tot i negar que amb el forfet conjunt Arcalís hi sortís perdent, el cònsol va destacar que vendre per separat “dóna més força a cada estació” perquè “permet enfocar des d’un punt de vista més específic de cara al client”.

D’aquesta manera, Mortés coincideix amb el cònsol major de la Massana, David Baró, que també va contradir Esteve i va assegurar tenir “claríssim” que “el canvi és a millor” i que “l’objectiu és anar cap a dalt” i que creixin ambdues estacions d’esquí.

Per Mortés, a més, el canvi de gestió “demostra que hi ha la voluntat que aquesta marca continuï tirant endavant”. Així, opina que encara que es vengui de manera diferenciada, el client percebrà igualment que hi ha “dues estacions amb un sol projecte i un producte global” que és Vallnord. “La idea tant de la Massana com d’Ordino és continuar potenciant la marca i fins i tot donar-li més força”, va sentenciar.

Esteve va avisar que “al final pot ser que anem totalment separats i Vallnord només sigui una marca” i va defensar que s’hauria hagut de “fer tot el possible per fer una estratègia conjunta per sortir-ne beneficiats a la llarga”. Una estratègia conjunta que passés per potenciar l’oferta de les valls del nord també a l’estiu. Sobre aquesta qüestió, Mortés va posar de manifest que la voluntat és “potenciar molt més Vallnord i no només a l’hivern sinó també a l’estiu amb productes d’estiu”.

Inversors austríacs

Mentre que el cònsol major d’Encamp, Jordi Torres, va revelar als periodistes que havia mantingut reunions amb uns inversors austríacs que “ens van manifestar el seu interès”, Mortés va explicar que no s’han posat en contacte amb el comú però es va mostrar disposat a rebre’ls “si estan interessats a invertir a Arcalís”.

tracking