Sondejos
Els mals resultats del CRES fan “reflexionar” Andorra Telecom
El darrer Observatori apunta que l’empresa és el segon servei públic amb més nivell d’insatisfacció
El darrer Observatori del Centre de Recerca Sociològica (CRES) fet públic dimarts no ha deixat bon regust de boca a Andorra Telecom. La companyia apareixia com el segon servei públic amb un nivell d’insatisfacció més elevat per part dels enquestats, només per darrere de la Caixa Andorrana de Seguretat Social. Un 31,3% van manifestar sentir-se poc o gents contents amb el servei ofert. Des de l’empresa, el director de Relació amb el client, Josep Vilana, reconeix que “més d’un 30% d’insatisfets fa reflexionar”.
Entre els aspectes que més critiquen els enquestats hi ha els “preus cars/monopoli” i el “mal funcionament dels serveis”. Pel que fa al primer punt, Vilana assenyala que “el monopoli és una cosa que no podem solucionar”, mentre que en el cas dels preus “fem esforços”. “L’any passat ja en vam fer i en breu anunciarem alguna acció més”, apunta. En relació amb la qualitat, Vilana afirma que “en som conscients” i que han començat a implementar millores tècniques a la xarxa de fibra òptica “per minimitzar incidències” que “es notaran a mitjà i llarg termini”, tant en la recepció de televisió com en telefonia i internet.