Comerç
Els artistes andorrans tindran a la FNAC una plataforma de promoció
La botiga d’oci, cultura i tecnologia aterra al Principat com a franquícia dins de Pyrénées
Després d’anys de rumors i projectes FNAC obre aquest matí la seva primera botiga a Andorra. Ho fa de la mà de Pyrénées, que acollirà l’establiment al subsòl del seu centre comercial amb el format de franquícia. La presentació oficial es va realitzar ahir i els màxims dirigents de les dues empreses van mostrar el seu convenciment que l’aposta serà reeixida i van expressar la voluntat que l’espai esdevingui un referent de la cultura andorrana.
Andorra és el desè país en el qual la multinacional francesa dedicada a la cultura, l’oci i la tecnologia obre una botiga. I, tal com va explicar el director comercial de Pyrénées, Borja Escribano, la voluntat és mantenir el que va qualificar com una de les claus de l’èxit d’FNAC, “l’adaptació a la cultura del país”. Per assolir-ho, “volem que la FNAC sigui un centre cultural per als artistes andorrans i farem acords amb FNAC Espanya perquè s’exportin a fora”, tant pel que fa a presentacions de novetats com a la venda dels productes que editin. A banda, també hi ha la voluntat que escriptors o músics d’altres països presentin les seves obres al Principat. En la presentació hi van ser presents diferents autoritats i la padrina va ser la ministra de Cultura, Olga Gelabert, que es va mostrar satisfeta per l’arribada de la marca i va destacar que “la cultura és un mitjà poderós que genera mitjans socials i econòmics”.