Els productes agrícoles i artesans d'Andorra estrenen imatge

Els productes agrícoles i artesans d'Andorra estrenen imatgeSFG

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L’era de Casa Rossell a Ordino ha estat l’escenari de presentació avui de la novaimatge comercial dels Productes Agrícoles i Artesans d’Andorra (PAAA), una marcacreada el 2014 amb l’objectiu de situar sota una única identitat les diferentsproduccions locals que tenien origen a les explotacions agràries o enmicroempreses dedicades a activitats de tipus artesà.

El projecte, segons han informat des del Govern, s’emmarca en el programa d’ajuts indirectes a les produccions agroalimentàries locals i produccionsalimentàries artesanes que actualment agrupa a 21 productors, mentre que a l’anydel llançament (2014) n’eren 13, i el 2015, 18.

Es tracta d’una marca col·lectiva que agrupa produccions i productors bendiferents. Cadascú disposa de la seva pròpia imatge i ha construït la seva pròpiaestratègia per situar-se en el mercat. La marca inclou productors autòctons moltdiversos com vi, cervesa, embotits tradicionals, plats cuinats, confitures, licors, mel,carns fresques, ous, trumfes, productes de l’hort, xarop d’avet o productescosmètics naturals.

En aquest sentit, la ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, ha posatde relleu que s’ha fet un treball important per aconseguir identificar els elementscomuns a tots els productors i utilitzar-los com a reclam en tots els elementsproduïts durant el projecte (lones, bosses, tríptics, elements de senyalització,etc). Aquests elements quedaran a disposició dels productors quan participin enmostres ja sigui de manera col·lectiva o individual.

Així mateix, Calvó ha explicat que els treballs han permès establir els valorsque han d’acompanyar una determinada producció per a poder incloure-la sota lamarca PAAA: origen Andorra, identitat, esforç, rigor, qualitat, treball de tipus artesà, entre d'altres. La nova imatge s’estrenarà en el marc de la Fira d’Andorra la Vella dels dies 21, 22 i 23 d’octubre.

tracking