estacions
La venda de forfets durant la Fira creix respecte a altres anys
Ski Andorra concentra el 30% de les vendes de tota la temporada en un únic cap de setmana
Vallnord, Grandvalira i Ski Andorra van aprofitar la Fira d’Andorra per iniciar la nova temporada d’hivern mitjançant la venda de forfets. Un clàssic que aquest any va obtenir bons resultats, ja que en xifres globals l’afluència de clients va ser més alta que en altres edicions, encara que els responsables d’Ski Andorra no van voler donar dades exactes.
“La Fira marca l’inici de vendes de la temporada i és un motor per començar, encara que algunes estacions obren els canals de compra amb anterioritat”, va explicar Montserrat Guerrero, presidenta d’Ski Andorra. També va relatar que l’esdeveniment suposa un estímul per als clients gràcies a les diverses promocions.
El grup Ski Andorra va començar a vendre els forfets de temporada a partir de la inauguració i va oferir un 5% de descompte durant tot el cap de setmana. També, els tres participants van realitzar sortejos per atreure més demanda. “Per a nosaltres la Fira suposa el 30% de les vendes de tota la temporada, però també hem de tenir en compte que som els que menys venem perquè el nostre forfet és conjunt –Vallnord i Grandvalira– i, per tant, és més car”, va argumentar Guerrero.
Molta gent també es va adreçar a l’estand per demanar informació sobre les opcions disponibles i van acabar adquirint algun dels forfets. En el cas d’Ski Andorra el 90% de les compres van correspondre a residents andorrans, però, en canvi, a Vallnord i Grandvalira molts dels seus compradors no són residents.