Col·lectius

La pressió a Internet fa retirar la pell d'un llop d'una botiga

L’exhibició de l’animal en un aparador va fer reaccionar les xarxes socials

La pressió a Internet fa retirar la pell d'un llop d'una botiga

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Ni vint-i-quatre hores ha estat exposat a l’aparador d’un establiment de productes relacionats amb la caça la pell d’un llop, amb el cap corresponent, que tenia com a objectiu atraure el comprador. L’aparador es va renovar la tarda de dijous i ahir a mig matí ja s’havia retirat el malaurat animal. En aquest cas ha estat la pressió de les xarxes socials la que ha provocat la decisió dels responsables de l’establiment. Dijous al vespre des de la plataforma Change.org es va iniciar una recollida de signatures virtuals per demanar al comú d’Andorra la Vella, a l’Associació defensora dels drets dels animals Laika, a l’Associació per a la Defensa de la Natura, a Andorra Sostenible i a l’Associació de Comerciants i Propietaris de l’avinguda Meritxell la retirada immediata de la pell del llop.

A la petició a Change.org, que malgrat la retirada de l’animal de l’aparador seguia activa ahir al vespre i havia rebut 1.185 signatures d’adhesió a la demanda, la persona impulsora deixava enlaire tres qüestions relacionades amb aquest fet. “On és el nostre respecte pels animals?”, qüestionava el primer interrogant. “Com es pot permetre l’exhibició gratuïta del trofeu de caça d’un animal protegit?”, assenyalava el segon. “I sobretot, com es pot associar al màrqueting?”, indicava el tercer punt.

Un cop fetes les preguntes, la petició acabava afirmant que “no entenem ni acceptem aquest aparador i per això demanem la retirada de la pell del llop”.

Finalment, gràcies a la repercussió que la petició va tenir a les xarxes socials, l’animal ha deixat de ser un reclam comercial.

tracking