Seguretat social

La CASS millorarà el servei d'atenció al públic per a les demandes del 100% i pensions

La CASS millorarà el servei d'atenció al públic per a les demandes del 100% i pensions

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) remodelarà l’organització del servei d’atenció al públic per millorar l’ajuda a l’assegurat que realitza una demanda de cobertura de prestacions al 100% o de pensió de jubilació. El consell d’administració que va celebrar ahir la parapública va decidir apostar per l’homogeneïtzació de la resposta i la creació de sinergies i millores en l’atenció de primer nivell, segons va assenyalar la CASS en un comunicat. Un dels altres acords que es van prendre a la reunió va ser contractar quatre administratius destinats a l’àrea d’atenció al públic amb l’objectiu de millorar el tracte a l’assegurat i les empreses i seguir consolidant llocs de treball fixos. En aquesta línia, l’entitat ha convocat un lloc de treball per cobrir una plaça d’administratiu per a l’àrea de coordinació medicoadministrativa, per així reforçar les tasques que es desenvolupen als diferents departaments.

El consell d’administració celebrat va aprovar per unanimitat el reglament intern de funcionament del consell d’administració, on es regula el funcionament de l’entitat i es fixen certes normes d’actuació. Finalment, es va adjudicar la segona fase del projecte gestor documental a l’empresa Ricoh i el contracte d’utilització de la base de dades del Col·legi Oficial de Farmacèutics d’Espa­nya per millorar el procés d’ús i actualitzar la base de dades.

tracking