MoraBanc vol doblar la xifra de clients de la banca digital
L’entitat crea una app per oferir una interacció contínua amb els usuaris
Lluís Alsina, director general de MoraBanc, va donar ahir el tret de sortida al MoraBanc Digital, un projecte que busca l’adequació amb la nova realitat digital i actualitza la relació entre gestor i client, permetent que aquest pugui accedir a la banca, als seus comptes i moviments, entre altres, les 24 hores els set dies de la setmana. L’objectiu de l’entitat financera és doblar en un any la seva penetració i esperen que el creixement del 100% que han tingut en cinc anys es redueixi a un. “La gent vol poder interaccionar sempre amb els nostres serveis”, va aclarir el director, i va continuar dient que “no podem oblidar que Andorra ha d’apostar per les noves tecnologies i d’aquí sorgeix la idea del MoraBanc Digital”.
La iniciativa, estrenada ahir, permet l’accés dels clients de l’entitat a través de l’ordinador, la tauleta i el mòbil. Per aquest últim s’ha dissenyat una app de descàrrega gratuïta i de funcionament “intuïtiu”. Les possibilitats de les diferents aplicacions són múltiples i busca que “l’atenció sigui més fàcil i directa”, va expressar el director general.
D’altra banda, Alsina va declarar que les dades sobre l’evolució del comportament digital dels consumidors a Andorra de què disposen els refermen la necessitat de tirar endavant la iniciativa. Les estadístiques, basades en la seva clientela, constaten que en cinc anys, des del 2011 al 2016, el nombre de logins ha augmentat un 189%, i les consultes digitals un 163%. També el valor de les operacions per internet ha crescut un 130%. “Els usuaris utilitzen més les noves tecnologies, tenen més confiança i gasten més digitalment”, va dir Alsina.